Mam problem z zadaniem domowym z Polskiego .
Ostatnio przerabialiśmy Romeo i Julie i teraz jest do tego zadanie dom . :
"Zgoda buduje - niezgoda rujnuje" - napisz min. 10 zdań udawadniając słuszność tego powiedzenia w książsce "Romeo i Julia"

To nie ma być praca typu Rozprawka . Tylko takie normalnie stwierdzenie .
Proszę o szybką pomoc ponieważ mam to zadane już na jutro ! Prosze prosze prosze ! ; )

2

Odpowiedzi

2010-01-26T20:43:18+01:00
Chodzi o to , że Zgoda wzmacja stosunek pomiędzy dwoma osobami !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:52:15+01:00
Teza ta jest jak najbardziej słuszna. W dzisiejszych czasach, wiele sytuacji wokół nas jest nam w stanie to udowodnić. Niezgoda między krajami doprowadza do wojen, co wiąże się z ogromnymi stratami i wzrostu niechęci ludzi do siebie. Gdyby temu zaprzestać, przyspieszyłby się rozwój gospodarczy wielu państw. Każdego dnia słyszymy, iż w sejmie doszło do kolejnego konfliktu. Wielopartyjny system rządów powoduje kłótnie między politykami i wiążę się z brakiem wydajności w ich pracy. Działają na swoją niekorzyść, zamiast zjednoczyć swoje siły i wspólnie dążyć do celów, które zostały im postawione. Niezgoda doprowadza do konfliktów między ludźmi. Psuje relacje, a jeśli jej zapobiegniemy to jesteśmy w stanie zdziałać o wiele więcej. Wspólna, zgodna praca, nie tylko daje lepsze efekty, ale również wzmacnia więzi.