Odpowiedzi

2010-01-26T20:50:12+01:00
Ojcze nasz , gdyż jest ona związana z rozmową Boga który nas stworzył

potrzebujemy modlitwy na odkupienie , i przebaczenie ; - *
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:06:10+01:00
Różaniec, to moja ulubiona modlitwa! Taka wspaniała modlitwa! Wspaniała w jej prostocie i jej głębi. W tej modlitwie powtarzamy po wielokroć słowa, które Dziewica Maryja usłyszała od Archanioła i od swej kuzynki, Elżbiety. Na tle słów: "Zdrowaś Maryja" dusza uzmysławia sobie zasadnicze wydarzenia (Tajemnice) z życia Jezusa Chrystusa... Modlitwa tak prosta i tak bogata. Z głębi mojego serca zachęcam wszystkich do jej odmawiania."