Odpowiedzi

2010-01-26T20:51:00+01:00
-wiara w potęgę ludzkiego rozumu
-nowe style w architekturze i muzyce
2010-01-26T20:52:45+01:00
1789 - początek Wielkiej Rewolucji Francuskiej
1812 - Napoleon wyrusza na podbój Rosji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:52:59+01:00
1. wynaleziono maszyne parowa .wynalazl ja james walt.
2.Monteskiusz dokonal troj podzialu na wladze ustawodawcza wykonawcza i sadownicza.;)