Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T20:52:53+01:00
A) 3x ^ +3y ^ +3xy =3(x^+y^+xy)
b) 12x^ y ^ - 2xy - 6xy ^ + 4x^ y =2xy(6x-1-3y+4x)
c) 0,3ab ^ - 0,9b^ + 0,6ab =0,3b(1ab-3b+2a)

;))
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T20:53:02+01:00
A) 3x ^ +3y ^ +3xy =3(x^+y^+xy)
b) 12x^ y ^ - 2xy - 6xy ^ + 4x^ y =2xy(6xy-1-3y^+2x)
c) 0,3ab ^ - 0,9b^ + 0,6ab =0,3b(ab-0,3b+0,2a)
5 3 5
2010-01-26T20:57:50+01:00
A..3(x^ + y^ + xy)
b.. 2xy(6xy - 1 - 3y + 2 x)
c.. 0,3b(ab - 3b + 2a)
6 3 6