Odpowiedzi

2010-03-21T00:53:33+01:00
W Azji króluje Buddyzm, wierzy sie w nim że człowiek moze sie ponownie odrodzić po śmierci w postaci zwierzęcia, wierzą również w karme. Duzo ludzi czci tez bydło (sw krowa) za trąbienie na ulicy na krowe można zostać wychłostanym. Ludzie w Azji głownie wyznają Bogów o postaciach zwierzęcych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T01:04:47+01:00
- ludzie wierzą w to, że człowiek po śmierci może odrodzić się jak zwierzę
- ludzie czczą bydło
- uważają krowę za ŚW
- uważają, że Bogowie są w postaci ZWIERZĄT
2010-03-21T01:11:35+01:00
Święta Muzułmanów:

1. Id al-Fitar – zwane małym świętem, kończy miesiąc postu ramadan. Po porannych modlitwach pierwszego dnia miesiąca shawal w odświętnych strojach składa się wizyty krewnym i przyjaciołom. Rozdaje się także jałmużnę.

2. Id al-Adha – zwane wielkim świętem, obchodzi się na zakończenie pielgrzymki w Mekce. Na pamiątkę gotowości Abrahama poświęcenia w ofierze swego syna, składa się ofiarę z barana lub wielbłąda

3. Święto narodzin Proroka przypada na 12. dzień trzeciego miesiąca księżycowego. Zwyczaj ten zapoczątkowano w XIII wieku. Wielu muzułmanów wierzy w specjalne błogosławieństwo dla ludzi obchodzących to święto.

4. Święto upamiętniające niebiańską podróż Proroka przypada w siódmym miesiącu roku księżycowego. Choć jego obchody nie są specjalnie uroczyste, wydarzenie to stało się jednak inspiracją dla pobożności i poezji.


Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam:)

1 5 1