Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T11:09:07+01:00
1. Została uchwalona pierwsza na świecie Konstytucja.
2. USA stało się niepodległym państwem
3. Poprawiły się warunki życia kolonizatorów.
4. Zginęło wiele ludzi.
5. Nowo utworzone państwo uniezależniło się od Wielkiej Brytanii.
28 3 28
2010-01-27T13:16:28+01:00
1. Została uchwalona pierwsza na świecie Konstytucja.
2. USA stało się niepodległym państwem
3. Poprawiły się warunki życia kolonizatorów.
4. Zginęło wiele ludzi.
5. Nowo utworzone państwo uniezależniło się od Wielkiej Brytanii.
6. NIE BYŁO TERRORU W STOSUNKU DO INNDIAN
7, POWSTALA OBRONA PRAW NARTODU
36 1 36