Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:12:26+01:00
Moim ulubionym pokojem jest sypialnia. Lubię tam przebywać: jest ciepła i przytulna. Dzięki niej mogę zapomnieć o codziennym stresie, kładę się na miękkim łóżku i biorę do ręki jakąś ciekawą książkę. Jeśli jestem zmęczona kładę się na wygodnej poduszce - dzięki temu bardzo szybko wypoczywam. W zimne, mroźne dni lubię też być w sypialni, gdyż jest to najcieplejszy pokój. Podsumowując - żadne z pomieszczeń w moim domu nie jest tak przyjemne jak sypialnia.
3 3 3
2010-01-26T21:13:43+01:00
Mój pokój jest bardzo duży i przyjemnie w nim spędzac wolny czas. Ściany są pomalowane na jasny zielony. Z lewej strony od drzwi stoi stary, kremowy regal po mojej kochanej babci. Moje miękkie łóżko jest przykrytwe jedwabną fioletowa narzutą. Na pokdłodze leży kwadratowy dywan w fantazyjne wzorki. Na parapecie okna stoją zielone, kwitnące kwiaty. Na białym suficie wisi zielony żyrandol w kształcie wiosennego liścia. Bardzo lubie spędzać czas w moim pokoju, bo tutaj zawsze sie odprężam i zapominam o probelmach.
2 3 2