Ist das ein filmstar? Nein, das ist eine Lehrerin. Sie ist sehr modern. Manchmal haben wir die Hausaufgaben nicht. Dann sagt sie ganz leise Si geht das nicht. Aber sie wierd nie bösse.

Przetlumaczcie mi to na polski, pliz tylko nie translatem! : /

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:11:17+01:00
Czy to gwiazda filmowa ? Nie, to jest nauczyciel. Jest to bardzo nowoczesny. Czasami nie mamy lekcji. Potem mówi cicho Si robić nie będzie. Ale nigdy nie bosser dziwne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:11:49+01:00
Czy to Filmstar? Nie, to jest nauczyciel. Jest to bardzo nowoczesny. Czasami nie mamy lekcji. Potem mówi cicho ??? robić nie będzie. Ale nigdy nie ??? dziwne.

Tam gdzie jest??? to nie wiedziałam
;((

Ale myślę że pomogłam;))