Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:15:21+01:00
- dobro zwycięża zło
- czas nieokreślony
- opowieść związana z historycznymi lub fikcyjnymi zdarzeniami
- elementy fantastyki i fikcji
- określone miejsca lub czas wydarzeń
- walka dobra ze złem
- posiada morał (podobnie jak bajka)

Liczę na naj ;D

// niżej. Tutaj jest rozbieżność -> dawno, dawno temu to czas nieokreślony, ale np. gdy kruszwica powstawała to już czas bardziej określony..
1 5 1
2010-01-26T21:15:37+01:00
Zawiera "ziarnko prawdy"
jest to opowiesc zwiazana z historycznymi wydarzeniami
czas jest nieokreslony
elementy fantastyki oraz fikcji

DO uzytkownika wyzej
Jak moze byc czas nieokreslony a jednoczesnie okreslony czas wydarzen lub miejsce? Patrz co kopiujesz...
1 5 1