Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:19:28+01:00
Czekej na pomoc pana, niy dożyjesz rana
Choćbyś trzy dni wróblym maścił, niy dej tego znać po sobie
Czas płaci, czas traci
Czego wto godziyn tego mu życzyć



Pozdrawiam
2010-01-26T21:33:56+01:00

Abo płacym, abo sie stracym... - proszę nas szybciej obsługiwać np. w restauracji.

Abo zysk, abo w pysk! - może się uda, a może nie.

Aby siła niy gniła. - Rodzaj toastu

Amyn tabaka. - no to koniec!

Ani djoboł niy wiy kaj mo baba brusek – brusek to przyrząd do ostrzenia narzędzi.