Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:30:38+01:00
Czcij ojca swego i matkę swoją.
Przkazanie to mówi o tym jak ważne jest pomaganie naszym rodzicą kiedy się da za trud jaki oni w nasze wychowanie.

Nie wzywaj imienia Pana Boga swego na daremno.
Przkazanie to pokazuje że nie ma sensu mówic "O Boże" itd. ponieważ to brak szacunku dla osoby Boskiej.

Nie pożądaj żony bliżniego swego.
Przykazanie mówi o tym jak źle i niedobże jest zazdrościć niedoceniająć tego co się ma.
2010-01-26T23:36:11+01:00
Nie zabijaj-mamy szanowac swoje zycie i zycie blizniego i nie pozbawiac zycia ani siebie ani blizniego
pamietaj abys dzien swiety swiecil-chodzi o niedziele gdzie mamy swoj czas poswiecic Bogu poprzez uczestnictwo we mszy np. i tez na odpoczynek
nie bedziesz mial bogow cudzych przede mna-oznacza to ze Bóg ma byc na pierwszym miejscu zawsze i nic nie ma prawa byc wazniejsze od niego