Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:37:32+01:00
Zaproszenie

Szanowni nauczyciele mam zaszczyt zaprosić was na wieczorek poezji Jacka Kaczmarskiego , który odbędzie się w dniu............ , o godzinie.........
(np. w miejskim domu kultury który znajduje się w ...........)






............................
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:42:05+01:00
Mam zaszczyt zaprosić wspaniale wykształconych nauczycieli Zespołu Szkół w Warszawie im. Jana Pawła II nr. 55 na uroczysty wieczorek poezji Jacka Kaczmarskiego, który odbędzie się dnia 27 stycznia 2010 roku w Publicznym Domu Kultury w Warszawie nr. 10 o godzinie 17:30. Przewidywany poczęstunek oraz recytację dzieci wierszów Jacka Kaczmarskiego.



Podpis
2 3 2