Trudno lub Łatwo - (taka ma być odp.)
1.
gazy (łatwo czy trudno zmieniają KSZTAŁT)?

ciecze (łatwo czy trudno zmieniają KSZTAŁT)?

ciała stałe (łatwo czy trudno zmieniają KSZTAŁT)?
2.

gazy (łatwo czy trudno zmieniają OBJĘTOŚĆ)?

ciecze (łatwo czy trudno zmieniają OBJĘTOŚĆ)?

ciała stałe (łatwo czy trudno zmieniają OBJĘTOŚĆ)?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:32:57+01:00
1. łatwo
łatwo
trudno

2.łatwo
trudno
trudno
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:33:09+01:00
1.
łatwo
łatwo
trudno

2.
łatwo
trudno
trudno
2010-01-26T21:45:13+01:00

łatwo
łatwo
trudno

niewiem
trudno
trudno