Odpowiedzi

2010-01-26T21:33:57+01:00
A) x+15=70
b) 2x=87
c) ⅓x=12
d) 5+x=2*(x+1)
8 3 8
2010-01-26T21:35:15+01:00
A) Liczba o 15 wieksza od x jest rowna 70

x+15=70

b) LIczba 87 jest 2 razy wieksza od liczby x

87=0,5x

c) Liczba 3 razy mniejsza od x jest rowna 12

1/3x=12

d) Liczba o 5 wieksza od x i dwukrotnosc liczby x + 1 sa rowne.

x+5=2(x+1)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:36:11+01:00
A) Liczba o 15 wieksza od x jest rowna 70
x+15=70
x=55
b) LIczba 87 jest 2 razy wieksza od liczby x
2x=87/:2
x=43,5
c) Liczba 3 razy mniejsza od x jest rowna 12
nie wiem
d) Liczba o 5 wieksza od x i dwukrotnosc liczby x + 1 sa rowne.
5+x=2x+1
-x=-4
16 3 16