Odpowiedzi

2010-01-26T21:45:47+01:00
Ich fahre
du fährst
er,sie,es fährt
wir fahren
ihr fahrt
sie fahren
Sie fahren

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:49:17+01:00
1.
ich fahre
du fährst
er/es/sie färt
wir fahren
ihr fahrt
sie/Sie fahren

2.
ich lese
du liest
er/es/sie liest
wir lesen
ihr liest
sie/Sie lesen

3.
ich schlaufe
du schläufst
er/es/sie schläuft
wir schlaufen
ihr schlauft
sie/Sie schlaufen
myśle, że powinno być schlafen, wtedy bez u po umlaucie

4.
ich sehe
du siehst
er/es/sie sieht
wir sehen
ihr seht
sie/Sie sehen

5.
ich esse
du isst
er/es/sie isst
wir essen
ihr esst
sie/Sie essen

6.
ich spreche
du sprichst
er/es/sie spricht
wir sprechen
ihr sprecht
sie/Sie sprechen

trelfen jest taki casownik??