Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:43:29+01:00
A) 10t= 10000kg
b) 10m = 1000cm
c) 1km = 1000m
d) 1m = 1000mm
e) 1km = 10000dm
f) 1kg = 1000g
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:44:05+01:00
10t = 10 * 10³kg
10m = 10 * 10²cm
1km = 1 * 10³m
1m = 1 * 10³mm
1kg= 1 * 10³g
10 3 10
2010-01-26T21:44:44+01:00
A)10t = 10^3 kg
B)10m = 10^2cm
c)1 km=10^3 m
d)1m=10^3mm
e)1km=10^4dm
f)1kg=10^3g
9 4 9