Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:44:18+01:00
Rozwiązanie ;) :

360 - całość
x - Za
x-104 - Przeciw

360= x+x-104
360+104=2x
2x=464 | ÷2
x=232
232-104=128

A więc:
Odp. Za Wnioskiem było 232 osoby, a przeciw 128 osób.

Sprawdzone i wyliczone!
13 4 13
2010-01-26T21:45:04+01:00
(360 - 104):2 =128
Przeciw było 128 głosów,a za było 128+104,czyli 232 głosy.
spr.128+232=360
1 5 1
2010-01-26T21:46:52+01:00
360 osob -100%R
x-liczba osob przeciw
x+104 - liczba osób za

x+x+104=360
2x=256/:2
x=128

128+104=232

Odp 232 osoby są za ,a 128 przeciwko
1 5 1