Odpowiedzi

2010-01-26T21:45:21+01:00
1602-600=1002
( na kazde 100m temperatura maleje o 0,6 stopnia Celsjusza)
100m-0,6
1002-x
100x=601, 2
x=6
temperatura maleje wiec 20-6=14 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:45:25+01:00
Temp spada średnio o 0,6 co 100m więc temp na szczycie
1602-600 = 1000~m
1000:100 = 10 bo chcemy liczyć spadek temp co 100m więc z tych pozostałych 1000m od podnóża do szczytu wyznaczymy 10 takich spadków

10*0,6 = 6 st. C

20-6 = 14 st. C
2010-01-26T21:46:48+01:00
1602 m n.p.m - 600 m n.p.m = 1002 m
1002 m w przybliżeniu 10 x 100
10x0,6 = 6
20 *C - 6 * C = 14*C
Odp.: Na górze temperatura wynosi około 14*C