Odpowiedzi

2010-01-26T22:47:11+01:00
2,2dietylo penten 3
C2H5
I
H3C-C-CH=CH-CH3
1 2 3 4 5
I
C2H5

2 Metylo ....... czegos tu brak grupa metylowa to CH3-
3etylo butan [Koncówka tutaj jest niejasna ]
1 2 3 4
CH3-CH-CH2-CH3
I
C2H5
BUTEN 2
1 2 3 4
CH3-CH=CH-CH3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:52:56+01:00
A) 2,2 dietylo penten 3

CH3
/
CH3-CH2-C-CH2-CH3
/
CH
//
CH
/
CH3

---> C9H18

w tym przypadku wszystko jest połączone z wolnym węglem, czyli C. tylko ze jak to wyślę to sie poprzesuwa. także przy C stoi CH3, -CH2-CH3, -CH2-CH3, -CH.

b) 2 metylo ----> nie dokonczone :(

c) 3 etylo buton

CH3
/
C=O
/
CH-CH2-CH3
/
CH3

---> C5H12CO

d) buten 2

CH3
/
CH
//
CH
/
CH3

---> C4H8