Ciało o masie l0kg podniesiono na wysokość l0m z przyspieszeniem 2m/s2. Jaką wykonano przy tym pracę?
Proszę o pilne rozwiązanie (szybko dokładnie)

Zadanie proste pkt stosunkowo sporo, proszę o SZCZEGÓŁOWE rozwiązanie podając jaki wzór itd. (nie robić kilku obliczeń naraz)

Za szczegółowe i szybkie rozwiązanie dam najlepsze

2

Odpowiedzi

2010-01-26T21:50:35+01:00
M=10kg
s=10m
a=2m/s2

W=?
F=?

W=F*s
F=a*m

F=2m/s2* 10kg= 20N

W=20N* 10m= 200J
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:19:27+01:00
S-10m
a -2m/s2
m- 10kg

a = F/m
F = axm
F = 2m/s2 x 10kg
F = 20N

W= Fxs
W = 20N x 10m
W = 200J

Odp. Wykonano przy tym pracę 200J.
1 5 1