Odpowiedzi

2010-01-26T21:50:54+01:00
2 całe i pięć szóstych to jest siedemnaście szóstych

zapisujemy równanie siedemnaście szóstych razy trzy siedemnaste + 3 całe
skracamy 17 i 17 i zostaje nam trzy szóste + 3 całe
trzy szóste to jest po skroceniu jedna druga dodać do tego 3 całe wychodzi nam wynik 3 i jedna druga.


w załączniku masz to mniej więcej napisane jak to ma wyglądać. pozdro
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:57:05+01:00
2 5/6 RAZY 3/17 + 3 = ZAMIENIASZ NA UŁAMEK NIEWŁASCIWY LICZBĘ 2 I 5/6=17/6 I TERAZ MNOZYSZ TO PO KOLEI CZYLI 17/6 RAZY 3/17 SIEDEMNASTKI SKRACASZ DODAJESZ 3 = 3/6+3=1/2+3=3I 1/2 I CAŁA FILIZOFIA JEST ZAWARTA W SKRACANIU I SPROWADZIANIU DO ULAMKA NIEWŁASCIWEGO NO I OCZYWISCIE KOLEJNOSC WYKONYWANIA DZIALAN :) MAM NADZIEJE ZE JAKOS POMOGŁAM :) BO TO JEDYNA RZECZ KTÓRA ROZUMIEM W MATMIE xd :) POWODZENIA Z ULAMKAMI :)
2 3 2