Wypisz z ramki terminy związanie z epiką.

narrator, podmiot liryczny, monolog liryczny, didaskalia, narracja, akcja, fabuła, hymn, pieśń, świat przedstawiony, opis, komedia, opowiadanie bohater, sytuacja liryczna, czas i miejsce zdarzeń, wydarzenia, apostrofa, rytm, rym, epizod, motto.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:54:29+01:00
Narrator, narracja, akcja, fabuła, świat przedstawiony, opis, opowiadanie bohater, czas i miejsce zdarzeń, wydarzenia, epizod.
68 4 68
2010-01-26T22:03:32+01:00
Narrator, świat przedstawiony, fabuła, narracja, akcja, wydarzenia, czas i miejsce akcji, opowiadanie, bohaterowie.

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
15 3 15