Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T21:56:42+01:00
Znaczenie dla rolnictwa Australii ma woda pozyskiwana z basenów artezyjskich ma bardzo duże, ponieważ w Australii jest mało zbiorników wodnych i opadów bo chmury zatrzymują się na górach wododziałowych, a dużo ludzi uprawia tam rolnictwo najczęściej pszenicę,ponieważ nie potrzebuje tyle wody .
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T21:58:05+01:00
Wody pozyskiwane ze studni artezyjskich mają ogromne znaczenie dla ludzi mieszkających na suchych terenach Australii.
Wewnątrz kontynentu panują ogromne susze, a woda pozyskiwana z basenów artezyjskich jest życiodajna, bierze duży udział w rozwoju rolnictwa, jest potrzebna np. do hodowli bydła .
13 4 13