Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T22:12:30+01:00
0,33 = 3÷100
60,3 = 10+10+10+10+10+10+3÷10
600 = 100+100+100+100+100+100
963 = 100+100+100+100+100+100+100+100+100+10+10+10+10+10+10+3
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T22:17:29+01:00
0,33 = 3:10+3:100
60,3=3*10+3*10+3:10
600,963 =3*100+3*100+3:10+3:10+3:10+3:100+3:100+3:100:10

o to chodziło ta ?
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty