SPORT . ;P
chodzi o to że jutro przygotowywuje lekcje o sporcie i ni chce za dużo czytac bo chce aby była to ciekawa lekcja .
Mam pomysł żeby zrobić krzyżówkę ,ale nie wiem jakie pytania mogliście by mi napisac przykładowe pytania jakie moge umieścić w krzyżówce i od razu odpowiedzi . Z góry dziękuje!

2

Odpowiedzi

2010-01-26T22:21:38+01:00
Czy sport jest zajęciem,którym można zajmować się na co dzień?
Chcąc uprawiać sport musimy liczyć się z niebiezpieczeństwem?
Jaka dyscyplinę sport uprawia Szymon Kołecki??
Ile razy Robert Kubica stawał na podium Grand Prix Formuly1?
Jaki klub wygrał Ligę Mistrzów w 2004 roku?
Ostatnia Polska drużyna, która grała w Lidze Mistrzów jest:
Czy mając 15 lat można dostać się do jakiegoś klubu siatkarskiego?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:22:55+01:00
1. Jedna z dyscypllin Czwórboju
odp. skok w dal
2. inna nazwa gry, tenis stolowy
odp ping pong
3. gra podobna do pilki noznej lecz w tej grze pilki nie mozna dotknac noga,
odp pilka reczna
4. Dyscyplina sportowa, w ktorej uczysz sie walki ale mozesz ja wykorzystac jedynie w akcie samoobrony??
odp karate
5.igrzyska olimpijskie dla niepelnosprawnych
odp. paraolimpiada

mam nadzieje ze te pytanka sie przydadza i w jakims stopniu ulatwia ci zadanie