Zadanie brzmi tak:
Przerysuj schemat do zeszytu i uzupełnij go informacjami z ramki

| bajka ------? -------?
|nowela ------ ? ------?
|
epika--opowiadanie --------?-------?
|
|powieść ------- ? ------


Informacje z ramki:

-proza utwór wielowątkowy bardzo rozbudowany świat przedstawiony
-proza utwór jednowątkowy swoboda kompozycyjna
-proza utwór jednowątkowy punkt kulminacyjny
-wiersz dydaktyczny charakter morał


Te informacje z ramki trzeba wpisać tam gdzie znaki zapytania.. bo te "----" to są u mnie w podręczniku strzałki... Wpisac te informacje z ramki tam gdzie znaki zapytania "?".


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:25:46+01:00
| bajka ------wiersz-------dydaktyczny charakter morał

|nowela ------ proza ------utwór jednowątkowy punkt kulminacyjny
|
epika--opowiadanie --------proza-------utwór jednowątkowy swoboda kompozycyjna
|
|powieść ------- proza ------utwór wielowątkowy bardzo rozbudowany świat przedstawiony


:))





53 4 53
2010-01-26T22:27:39+01:00

| bajka ---wiersz dydaktyczny charakter morał
-----
|nowela --proza utwór wielowątkowy bardzo rozbudowany świat przedstawiony
|
epika--opowiadanie ----proza utwór jednowątkowy swoboda kompozycyjna
|
|powieść --------proza utwór jednowątkowy punkt kulminacyjny
20 3 20
2010-01-26T22:31:27+01:00
Bajka -wiersz dydaktyczny charakter morał
nowela -proza utwór jednowątkowy swoboda kompozycyjna
epika--opowiadanie -proza utwór jednowątkowy punkt kulminacyjny
powieść -proza utwór wielowątkowy bardzo rozbudowany świat przedstawiony
36 2 36