Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:29:25+01:00
Wścieklizna jest to wirusowe zakazenie porazajace uklad nerwowy, ktore moze prowadzic do smierci.

Utonięciem nazywamy śmierc przez uduszenie sie w srodowisku plynnym.
5 4 5
2010-01-26T22:29:29+01:00
1. Choroba odzwierzęca
2. Utonięcie to zdarzenie, gdy tonący umrze zanim jego płuca zapełnią się wodą. (np. szok termiczny, udar)
4 3 4
2010-01-26T22:33:59+01:00
Wścieklizna- ostre zapalenie mózgu i rdzenia kręgowego, wywołane przez swoisty wirus. Do zakażenia wścieklizną może dojść po ugryzieniu przez chore zwierzęta domowe lub dzikie (kot, pies, lis, wiewiórka). Zarazić się można także śliną chorego zwierzęcia nawet przy niewielkim uszkodzeniu skóry. Okres wylęgania wynosi około 1-3 miesięcy.

Utonięcie - to wypadek prowadzący do śmierci wskutek uduszenia spowodowanego zatkaniem dróg oddechowych treścią płynną, najczęściej wodą.

Liczę na naj:D To nie jest z internetu.
6 4 6