Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:32:20+01:00
Drzewo->Kornik->Dzieńcioł->Jastrząb
Kapusta->Bielinek Kpustnik (gąsienica)->Szpak-> Kot
Kijanka->Larwa Ważki->Rybka->Zimorodek (taki ptaszek)
Roślinka (może być młoda Lipa)->Turkuć podjadek->Kret->Lis
Pszczoła->Osa->Szerszeń->Trzmielojad (taki ptaszek)
lub
trawa--->zajac--->lis
kapuata--->mszyca--->Biedronki--->wrobel
marchew--->nornica--->sowa
szczątki roślin/zwierzat--->dzdzownica--->kret
strzatki roslin/zwierzat--->mucha--->skowronek
3 4 3
2010-01-26T22:49:03+01:00
Nektar kwiatu -> motyl -> pająk -> bażant -> człowiek
liści ziemniaka -> stonka -> bażant -> lis
pszenica -> mysz -> kot
kapusta -> królik -> myszołów -> wilk
szczątki liści kapusty ->bielinek kapustnik -> pająk -> drozd ->ryjówka -> kuna -> rosomak -> jastrząb -> lis -> ryś
1 1 1
2010-01-26T22:57:55+01:00
1) Ziemniaki - stonka - biedronka -bażant - jastrząb .
2) Ziemniak - stonka - bażant - lis .
3) Sosna - kornik - dzięcioł -kuna leśna .
4) Poziomka - gąsienica - żaba .
5) Jeżyna - mysz - lis.
6) Zboże - mysz - myszołów .
7) Trawa - sarna - wilk .
8) Trawa - gęś - lis .
9) Zboże - mysz - jastrząb .
1 5 1