Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:33:59+01:00
Massively Multiplayer Online
Rodzaj gier komputerowych rozgrywanych w Internecie, w których ludzie z całego świata mogą jednocześnie grać, wcielając się w stworzoną przez siebie postać i podróżować po wirtualnym świecie.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T22:41:30+01:00
Massively Multiplayer Online- czyli gier do rozgrywki tylko przez Internet na dedykowanych serwerach,gry sieciowe multiplayer,ma bardziej rozbudowaną komunikację, bardziej rozbudowaną walkę,jednocześnie gra w nią tysiące lub nawet miliony graczy w Internecie,najczęściej gry darmowe. Jedna z ciekwaych gier to GunBound (MMO).