Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:41:37+01:00
Omdlenie jest to nagła krótkotrwała utrata przytomności spowodowana niedostatecznym dotlenieniem mózgu
2 5 2
2010-01-26T22:42:39+01:00
Krótkotrwała utrata przytomności wywołane przejściowym niedokrwieniem mózgu.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-26T22:44:32+01:00
Omdlenie jest spowodowane przejściowym niedotlenieniem mózgu oraz nagłegym spadkiem ciśnienia krwi,krótkotrwała, utrata świadomości i napięcia mięśniowego, spowodowane zawrotami głowy, kołataniem serca, nudnościami, wymiotami, dusznością.