Odpowiedzi

2010-01-26T22:47:53+01:00
A) x+(x+1)
b) a+b³
c) 3x(n²+25)
d) (a+b):4
17 2 17
2010-01-26T22:48:02+01:00
A) 2x+1
b)a+b3
c)3(n2+25)
d)(a+b)/4
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:48:47+01:00
A) sumę liczby x i liczby o 1 większej od x,

x + (x + 1)

b) sumę liczby a i sześcianu liczby b
a + b³
c) liczbę 3 razy większą niż suma liczb n2 i 25
3 * ( n² + 25)
d) iloraz sumy liczb a i b przez 4
a + b / 4
licznik mianownik
28 3 28