Które zdanie jest fałszywe. zaznacz literą F




a)Kazdy kwadrat jest prostokątem
b) Niektóre prostokąty mają przekątne różnej długości
c)Każdy prostokąt ma dwie przekątne równej długości
d)przekątne kwadratu przecinają się pod kątem prostym i dzielą się na połowy


dam 10 punktów bo to bardzo łatwe

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T22:55:26+01:00
A)prawda
b)fałsz
c)prawda
d)prawda
2010-01-26T22:56:03+01:00