Odpowiedzi

2010-01-26T23:18:20+01:00
Jest to zbiór ksiąg zawierający wszystkie prawdy wiary i całą historię początków naszej wiary
chce nam przekazac to wszystko co mówi do nas Bóg i Jezus
2010-01-26T23:18:42+01:00
Pismo Swięte nazywane inaczej Biblią jest to zbiór ksiąg Nowego i Starego testamentu napisane pod natchnieniem Ducha świętego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-26T23:19:41+01:00
Pismo Święte to inaczej Biblia. Jest w nim zawarte słowo Boże. Jego fragmenty są odczytywane podczas mszy świętej. Jest ono bardzo ważne dla wszystkich chrześcijan.