Odpowiedzi

2009-10-04T11:31:18+02:00
Myśliwi- normalni ludzie, udający się by zdobyć żywność.
Ciężko pracujący by coś upolować.

Drzewa-wysokie , ośnieżone.
Liczne na obrazie, rosnące na całej przestrzeni.

Góry- łagodne, pokryte śniegiem.Jeszcze dalej są ostre.


Kolorystyka - Dominują dwa zimne kolory: biel śniegu oraz jasna zieleń nieba i lodu.

Domy - ciemne, sprawiają wrażenie opuszczonych, gdyby nie to że kręcą się ludzie, wyglądało by, że to opuszczona wioska.

Ludzie- zapracowani. Wszystkie istoty żywe są ciemne, co zwiększa ponure wrażenie niedostatku.

Ptaki - Są tajemnicze. Takie małe.

nastrój- wokół chłód, smutek a zarazem piękno przyrody.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T11:58:26+02:00
Myśliwi- normalni ludzie, udający się by zdobyć żywność.
Ciężko pracujący by coś upolować.

Drzewa-wysokie , ośnieżone.
Liczne na obrazie, rosnące na całej przestrzeni.

Góry- raczej łagodne pokryte śniegiem.
W oddali góry skaliste u podnóża których stoi zamek.

Kolorystyka - Dominują dwa zimne kolory: biel śniegu oraz jasna zieleń nieba i lodu.

Domy - ciemne, sprawiają wrażenie opuszczonych, gdyby nie to że kręcą się ludzie, wyglądało by, że to opuszczona wioska.

Ludzie- zapracowani. Wszystkie istoty żywe są ciemne, co zwiększa ponure wrażenie niedostatku.

Ptaki - Dodają tajemniczości.

nastrój- wokół chłód, smutek a zarazem piękno przyrody.


3 5 3