Cześć.Mam taki problem że zaraz jePne tym komputerem przez okno(3 piętro :] ) Od 2 dni STRASZNIE mi muli,a gdy kliknę w internet to odpala się po ok 1min :/ Na dodatek NIE MA STRONY,GDZIE BY SIĘ NIE ZAWIEISIŁO TO GÓWN0 :/... Gdy korzystam z kompa w 100% to co 5sek zawiesza się i trza Kuźwa czekać...co jest tego przyczyna ? GWARANTOWANY MAX

3

Odpowiedzi

2010-01-27T09:21:20+01:00
Moim zdaniem powinieneś odinstalować i powtórnie zainstalować poprawnie system operacyjny(sformatuj dysk)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T09:21:45+01:00
Reinstalka systemu albo defragmentacja dysku moim zdaniem by sie przydala. Ale na poczatek pousuwaj historie (cookies) z przegladarek i zobacz czy to pomoze. pzdr ;)
2010-01-27T09:22:32+01:00
Masz może za wolny, a to zależy od operatora, czyli dialog, vectra itp, czyli musisz mieć prędkość dobraną dom swych oczekiwań np 2mb/s, 1 to już wlniej działa ;/ oczywiście im więcej tym więcej płacisz za neta

a poza tym to może trzeba odkurzyć?
bo co jakiś czas- 2-3 miesiące trzeba odemknąć klapkę w komputerze i po prostu odkurzaczem wciągnąć kurz z wnętrza, gdyż jak to wszystko cząsto pracuje, to kurz się tworzy. Części Ci nie połknie, bo wszystkie są dobrze poprzykręcane :)