Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T09:45:06+01:00
0,375=375/1000=3/8
1,8=1i 8/10=1i 4/5=9/5
4,1=4i 1/10=41/10
4,5=4i 5/10=4i 1/2=9/2
3,8=3i8/10=3i4/5=19/5
3/4=0,75
2010-01-27T09:49:05+01:00
0,375= 375/1000 (trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcznych)= 3/8
1,8= 1 8/10 (jeden i osiem dziesiątych)
4,1= 4 1/10 (cztery i jedna dziesiąta)
4,5= 4 5/10 (cztery i pięć dziesiątych) = 4 1/5 (cztery i jedna piąta)
3,8= 3 8/10 (trzy i osiem dziesiątych) = 3 4/5 (trzy i cztery piąte)
3/4= 0,75
2010-01-27T09:53:42+01:00
Rachunek sumienia to podsumowanie np. całego dnia. Choino, musisz go wymyślić sama. Żeby rachunek sumienia był dobry musisz dokładnie przeanalizować swój dzień, nawet minuta po minucie. Rachunek sumienia to tak jak rachunek w sklepie podsumowanie wszystkich rzeczy, które kupiliśmy. Ten różni się tylko tym, że zliczamy sobie wszystkie nasze grzechy, przewinienia, "upadki" , "potknięcia". Wierze, że Ci się uda :)

Ułamki:
1) ³⁷⁵/₁₀₀₀ = ⁷⁵/₂₀₀ = ¹⁵/₄₀ = ⅜

2) ¹⁸/₁₀ = ⁹/₅ = 1⅘

3) ⁴¹/₁₀ = 4¹/₁₀

4) 4,5 = ⁴⁵/₁₀ = ⁹/₂ = 4½

5) 3,8 = ³⁸/₁₀ = ¹⁹/₅ = 3⅘

6) ¾ = 0,75