Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T09:58:21+01:00
- do nauki
- do rozwoju
- istnieją specjalne programy, dzięki którym dzieciom niepełnosprawnym łatwiej jest przyswoić wiedzę
- porozumiewania się z innymi
- kiedyś w domu nie do poznania na Polsacie, była rodzina, w której chłopak nie słyszał, a ojciec nie mówił. Od lat nie mogli się porozumieć. i dopiero właśnie dzięki komputerom i specjalnym programom udało im się ze sobą porozmawiać
2010-01-27T09:59:07+01:00
Dlatego że niepełnosprawni mogą sie na nim uczyć mogą znajdywać ciekawe informacje , mogą się komunikować z najblirzszymi.
1 3 1
2010-01-27T09:59:21+01:00
Wszystko zależy od tego jakiego rodzaju jest niepełnosprawność.Jesli dana osoba,jest na tyle niepełnosprawna,że nie może swobodnie się poruszać i przemieszczać w dowolne miejsca,wówczas komputer dla takiej osoby,jest łącznikiem między ludźmi,natomiast gdy np.osoba ma problem ze wzrokiem,to takie komputery mają specjalne programy zainstalowane w nich,które służą im do pracy,nauki.