Odpowiedzi

2010-01-27T10:02:52+01:00
Przed spowiedzia wymieniasz sam(a) sobie w myslach grzechy i musisz za nie zalowac....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T10:06:19+01:00
Rachunek sumienia polega nie tylko na uświadomieniu sobie popełnionych grzechów. Właściwy rachunek sumienia domaga się odpowiedzi na dwa pytania :
Co uczyniłem złego?
Co dobrego powinienem był uczynić, a nie uczyniłem?

Rachunek sumienia polega na podjęciu osobistej refleksji nad własnym życiem , postępowaniem.
Jaki jestem dla kolegów, koleżanek , rodziców,czy pomagam , jak się odnoszę do ludzi którzy mnie otaczają...........