Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T10:14:54+01:00
Dane:
V=320
H=10
Vgr= P podst * H
Ppodst * 10 = 320
Ppodst = 320/10
Ppodst =32
Ppodst= 1/2 a * h trójkąt prostokątny i równoramienny więc h = a
1/2* a*a =32
1/2 a² = 32/ 1/2
a² =64
a=8
Ramona mają długość 8 cm
1 5 1
2010-01-27T11:39:37+01:00

Objętość -320 cm3
wysokość-10
ramiona- x

V= pp*h
320=pp*10|:10
pp= 32

Wzór na pole trójkąta prostokątnego za pomocą przyprostokątnych.
P - 1/2 a2
32=1/2 a2|*2
64=a2
a= 8


Ramiona mają długość 8 cm 2