Pilne!!!!!!!!
napisz dialog po angielsku o tym ze kupujesz cos w sklepie i czy macie to i to a jak nie to, to ,to i to itd.

Prosze o jaknajszybsze rozwiazanie zadania!!!!!!!!!
i prosilabym tez o przetlumaczenie tego na polski z gory dziekuje i pozdrawiam. ;)
za dobrze rozwiane zadanie daje naj!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-27T10:31:34+01:00
Hello
Hi
Can I have a sausage please?
Yes you can. Anythink alse?
Yes.Can I have a two tomatoes please?
I don't have a two tomatoes.
Oh okey.Thank you. Bye
Bye

Dzien dobry
Dzień dobry
Czy moge prosić kielbase?
Tak prosze.Coś jeszcze?
Tak . Czy moge prosić dwa pomidory?
Nie mam dwoch pomidorów.
Oh okej.Dziękuje.Do widzenia.
Do widzenia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T10:56:46+01:00
A: Can I help you ?
B: How much is this poster ?
A: It's £5.20
B:Oh, it's expensive. How much are these badges ?
A: They're 99p each.
B:Ok. Can I have two badges, please?
A:That's £1.98 altogether
B:Here you are
A:Thank you. That's 2p change
B: Thank you
A: Goodbye !
B: Goodbye !

A: Czym mogę służyć?
B: Ile kosztuje ten plakat ?
A: 5.20 zł
B: Oh. Za drogo. Ile kosztują te znaczki ?
A: 99 groszy
B: Okej. Poproszę dwa
A:Razem 1.98 zł
B: Masz tutaj/ proszę tutaj
A: Dziękuję. 2 grosze reszty
B: Dziękuję
A: Do widzenia !
B: Do widzenia !

Sorry, że wczesniej bylo bez tlumaczenia ;/
Nie doczytałam zad.. ;D
Pozdrawiam..
1 2 1