1. podczas pobytu w miejscowosci górskiej Adam wypozyczył narty w wypożyczlni SUPER, a Bartek w wypożyczalni EXSTRA.

cena za wypożyczeni nart 10zł Cena za wypożyczenie nart 18zł
i dodatkowo i dodatkowo
5zl za kazda godzinę używania 3zł za kazda godzinę uzywania

koszt wypozyczana nart w obu firmach bedzie taki sam, jezeli chlopcy będą uzywac nart przez:

A) 4 godziny B) 6 godzin C) 8 godzin D)10 godzin

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T10:37:17+01:00
Super=extra------x-ilość godzin

10zł+5zł * x=18zł+3zł * x /-3x-10
2x=8 / :2
x=4
odp: tyle samo zapłacą po 4 godz jazdy.

1 2 1
2010-01-27T10:38:20+01:00
4 ×3 +18= 12+18=30

4×5+10=20+10=30

odp a
ceny będą takie same przy korzystaniu przez 4 godz
1 5 1