Odpowiedzi

2010-01-27T10:40:52+01:00
Hasło hmm.. Zdrowo-kolorowo, Czyściej-bystrzciej, nie wiem co pisze heh troche bez sensu ale zawsze coś
11 2 11
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T10:41:08+01:00
Taki temat u góry czy coś: " Higiena osobista to rzecz ważna, aby o nią dbać musisz być uważna."

To możesz np. narysować znak zakazu w którym jest brudna ręka lub namalować trójkąt / koło / kwadrat i podzielić na 2. Po lewej stronie namalować schludną rodzinę, a po prawej biedaka ze śmietnika. Napisz nawet jakiś krótki wierszyk < napisz do mnie PM to ci go wyślę >
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T10:43:04+01:00
Obrazek przedstawia uzbrojone po zęby mydło. Jakieś pistolety, karabiny, tarcze, nie wiem. Niech to, to dźga uciekające w popłochu bakterie (oczywiście z nóżkami i rączkami itp xD). Pod spodem niech znajduje się wielki napis "Mydło - Twój jedyny sprzymierzeniec w walce z bakteriami/brudem".
11 3 11