Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T11:03:42+01:00
Ankle - kostki
arm - ramię
chest - skrzynia
ear - ucho
elbow - łokieć
face - twarz
finger - palec
hand - ręka
knee - kolano
shoulder - ramię
thumb - kciuk
toe - palec u nogi
waist - talia
wrist - nadgarstek


Ale to angielski a nie niemiceki :D:D
2 5 2
2010-01-27T11:05:54+01:00
Kostka, ramię, klatka piersiowa, ucho, łokieć, twarz, palec u ręki, ręka, kolano, ramię, kciuk, palec u nogi, pas, nadgarstek
2010-01-27T11:09:51+01:00
Ankle-kostka u nogi
arm-ramię
chest-kufer
ear-ucho
elbow-łokieć
face-twarz
finger-palec
hand-dłoń
knee-kolano
shoulder-ramię
thumb-kciuk
toe-palec u nogi
waist-talia
wrist-nadgarstek

Myślę,że pomogłam
liczę na naj
1 5 1