Odpowiedzi

2010-01-27T11:43:30+01:00
P=6*a^2
486=6*a^2 /:6
81=a^2 /zpierwiastkować
9=a

v=a^3
v=729 cm^3



v=125
v=a^3
125=a^3 /zpierwiastkować o podstawie 3
5=a

p=6*a^2
p=6*25
p=150 cm^2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T11:46:25+01:00
1)
P=6a²
486=6a²
a²=81
a=9
V=a³=9³=729cm³

2)
V=a³
125=a³
a=5cm
P=6a²=6*5²=6*25=150cm²
2010-01-27T11:47:07+01:00
1.Pp=6a²
486=6a²
a²=486:6
a²=81
a=9
v=a³
V=9³
V=729cm³
2.
V=125cm³
V=a³
125=a³
a=5
Pp=6a²
Pp=6*5²
Pp=6*25
Pp=150cm²