Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T12:15:55+01:00
Wskaźnik urbanizacji- oznacza procent ludności danego regionu zamieszkałej w miastach
liczba mieszkańców :(podzielić) ogólna liczba mieszkańców danego kraju x 100%
jestem pewna, ostatnio to miałam!!!!
w polsce wynosi 61,4%
2 3 2
2010-01-27T12:18:53+01:00
Liczba ludności zamieszkująca miasta
W.U. = ___________________________________ X 100%
liczba ludności ogółem
2010-01-27T12:20:40+01:00
Okresla on udzial ludzi mieszkajacych w miestach do ogolu ludnosci danego obszaru.Wyrazany w procentach