Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T12:27:33+01:00
2146+7632=9778 - obszar obu parków
7632-2146=5486 - o ile hektarów jest większy
odp : Park Ojcowski jest mniejszy o 5486 hektarów
2 5 2
2010-01-27T12:27:59+01:00
1.2146h+7632h=9118hektarów
2.mniejszy jest Ojcowski Park Narodowy o : 7632-2146=5486 hektarów
2 5 2
2010-01-27T12:30:34+01:00
1
2146 +7632= 9798hektarów
2
7632 - 2146= 5486
jest mniejszy Ojcowski PN
2 3 2