Odpowiedzi

2010-01-27T12:33:25+01:00
Heavymetalowcy
Depechowcy
Szalikowcy
Graficiarze
Sataniści
Anarchiści
Grunge
Rockersi
Jumole
Rastafarianie
Rolkarze
Killersi
Skinheadów
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:25:55+01:00
Bikiniarze- poprzez swój wygląd wyrażali sprzeciw przeciw monotonni życia społecznego
Chuliganie - nastawieni są na pogardę i brutalne traktowanie
Gitowcy - wrogami dla nich byli mieszkańcy innego miasta lub osiedla oraz hipisi i cudzoziemcy
Hipisi - niechęć do władz i starszych ludzi
Punki - mieli negatywną wizje świata
Skinheadzi - agresją akcentowali swoją obecność
Rastafarianie - głoszą równość i miłość
Metalowcy - są kojarzeni z tendencjami satanistycznymi
Szalikowcy - konkurencja to wróg , mecz jest okazją do wyładowania agresji na kibicach wrogiem drużyny
2 3 2