Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T12:42:57+01:00
JA OPISUJE MOJEGO KOLEGE :
-MA NA IMIE HUBERT
-JEST MILY I WESOLY
-NAWET GO LUBIE
-MA DOBRE STOPNIE W SZKOLE
-I MA KILKU PRZYJACIOL
-JEST LADNY
-MA CZARNE WLOSY
-CIEMNA CERE
lECZ MOGLABYM GO NAZWAC SZATANEM PONIEWAZ:
-CIAGA MNIE ORAZ MOJE KOLEZANKI ZA WLOSY
-PRZEKLINA
-PRZEZYWA MNIE
-CZASAMI ZDARZY MU SIE ZE MNIE UDERZY
-I CZASAMI NIE JEST ZBYT MILY PRZYNAJMNIEJ DLA MNIE
4 3 4
2010-01-27T12:49:26+01:00
Mój kolega z klasy ma na imię Tomek. Znam go od bardzo dawna. Odkąd pamiętam zawsze się z nim bawiłam. Jest wysoki o brązowych oczach i kruczo-czarnych włosach. Jest zabawny i miły. Jednak czasem mogłabym go nazwać szatanem ponieważ nie odrabia lekcji na czas, a także jest bardzo leniwy.
6 3 6