Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T12:42:06+01:00
Mieszaniny jednorodne – nie można rozróżnić poszczególnych składników za pomocą wzroku lub prostych przyrządów optycznych, np. powietrze, sól+woda, woda mineralna, sól+woda, stopy metali.
2010-01-27T12:44:32+01:00
MIESZANINA JEDNORODNA to taka mieszanina, w której nie widać składników po wymieszaniu.
przykłady:
*GAZOWE(powietrze)
*ROZTWORY(woda i sól)
*CIAŁA STAŁE(stopy metalu)
1 5 1