Odpowiedzi

2010-01-27T13:38:09+01:00
1. Rozpoczęcie przyjęcia w karczmie .
2. Pan Twardowski zasiada przy stole.
3. Uspokojenie żołnierza.
4. Uspokojenie patrona.
5. Pijany szewc.
6. Pan Twardowski pije z kieliszka.
7. Pojawienie się Mefistofelesa.
8. Umowa.
9. Próba ucieczki.
10.Świetny pomysł Twardowskiego.
11. Trzy rozkazy.
12. Ucieczka Mefistofelesa.
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T14:53:19+01:00
1. Przyjęcie w karczmie "Rzym".
2. Pan Twardowski zasiada przy stole.
3. Uspokojenie żołnierza.
4. Doprowadzenie do porządku patrona.
5. Twardowski udowadnia, że szewc jest pijany.
6. Pan Twardowski pije z kieliszka.
7. Pojawienie się Mefistofelesa.
8. Umowa (cyrograf) między Twardowskim, a diabłem.
9. Twardowski próbuje uciec.
10. Bohater wpada na pomysł.
11. Trzy rozkazy Twardowskiego:
a) koń- bicz z piasku, gmach z ziarenek orzecha,
b) kąpiel Mefistofelesa w święconej wodzie,
c) umowa, iż Mefistofeles pozostanie z Panią Twardowską
12. Ucieczka Mefistofelesa .

daj naj...
29 4 29